Konsumentverket hjälper dig göra rätt när något gått fel

Seminarium

2024, Torsdag 30 maj, 16:15-17:00

Seminariescen: Göteborg

Arrangör: Konsumentverket

Tillgänglighet: Ingen textning / tolkning

Det ska vara tryggt och lätt att vara konsument. Konsumentverket hjälper dig göra rätt när något har gått fel och ger tips och råd inför ett köp. Våra vägledare svarar på frågor om köp av varor och tjänster. De kan också hjälpa dig vidare till experter hos andra myndigheter, konsumentbyråer och kommunernas konsumentvägledning. Detta och mycket mer kommer du få lära dig om på vårt seminarium här på Järvaveckan. Du kommer få ta del av konsumenters historier och få våra bästa tips på hur du blir en mer medveten konsument.

ARRANGÖR

Konsumentverket

Kontakt Seminarier

Elin Eld

Kommunikatör

Konsumentverket

Maria Lindstedt

Utredare

Konsumentverket

maria.lindstedt@konsumentverket.se

Camilla Rosén

Kommunikatör

Konsument Europa

camilla.rosen@konsumentverket.se

Kontakt Tältyta

Elin Eld

Kommunikatör

Konsumentverket

elin.eld@konsumentverket.se